روز جمعه سرکارم
تجربه ها و خاطرات من

جمعه 14 اسفند 1394
ن : کامی

روز جمعه سرکارم

به نام او
امروز جمعست و سات حدودای شیشه

امروزم اومدم سرکا . آخه کارمو تازه شروع کردم جای خوبی هستم ولی تلاشم باید خیلی زیادتر باشه خیلی خیلی ا واسه پیشرفت دارم هرروز و هرروز باید بیشتر باید یاد بگیرم و کارام رو دقیق و سر وقت انجام بدم دو ساعت کمتر استراحت کنم هیچی نمیشه ولی دوساعت بیشتر کار کنم خیلی چیزا میشه .

امیدوارم همیشه خدا بدن سالم بهمون بده تا بتونیم کار کنیم

پولش مهم نیست مهم اینه که کار رو درست انجام بدیم و به کاری که داریم عشق بورزیم .

خب تو محیط کار بودن و با بقیه همکارا سر و کله زدن اصلا آسون نیست . اول که میای تو محیط کار با همه میگی و میخندی بعدش میبینی نه همه باهات دوست نیستن بعضیا باهات دشمنن میخوان جاتو بگیرن و رقابت دارن باهات  اونوقت میری با یکی دو نفر صمیمی میشیو با بقیه میبری بعد از یه مدت میبینی ای بابا همینایی هم که باهاشونن نون و نمک  خوردم فکر میکردم دوستم یه موقع هایی پشتتو خالی میکنن  تازه تازه میفهمی که عزیز دلم نباید از هیچ کس انتظار وفا داشته باشی جز خدا

تو باید دوست داشته باشی  وفا کنی ولی با همه یک جور رفتار کنی تو چیزای مهم و رازهات دورشون نگه داری همیشه کارهات رو محکم و با دلیل و سند انجام بدی .

خلاصه به خدا نزدیک بشی و از خدا بترسی از هیچ کس نمیترسی همین.

وقت خوش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.